13 Haziran 2009 Cumartesi

Yıldız Tilbe - Yıldız Gözlüm [Klip] + Şarkı Sözleri



Yıldız Tilbe - Yıldız Gözlüm [Klip

Şarkı Sözleri:

Bu kez alnından öpüyorum
Gidiyorum iki gözüm
Neden diye sormazsın
Seni bu yüzden seviyorum

Gece uyurken açık olmasın üstün
Ayaza meydan okuma kalın giyin
Kendi gider hatırası kalır
Evladiyelik değil aşk dediğin
Kirli sakallarımı sevdiğinden beri
Hasat mevsimi gelmedi yüzüme
Ayrılık ensemizden hiç inmedi
Ellerimse başka ele değmedi
Sana benden yalan yok alnım açık gülyüzlüm
Ve hakkını helal et yıldız gözülüm

Yar yar benim için ağlama bana o koyar
Gezdiğimiz yerler gördüğümüz günler
Yakama yapışırda hesap sorar

Ne bir ölüm ayırıyor ne bir celse
Onurum elimde gururum cebimde
Ve şimdiden seni özlüyorum

Sen şimdi bensiz akşamları sineye çekersin
Gizli gizli ağlarsın biliyorum
Kimseye yokluğumu hissettirmezsin
Seni bu yüzdne seviyorum

Paramız olacaktı
Ve boy boy çocuklarımız
Zenginlik hayellerimi fukarlara
Baba olabilme özlemlerimi
Yetimlere bırakıyorum

Bunlar hem vasiyetim hem son sözüm
Alnım açık gül yüzlüm
Hadi sende sil gözyaşlarını
Ve hakkını helal et yıldız gözlüm

Yar yar benim için ağlama bana o koyar
Gezdiğimiz yerler gördüğümüz günler
Yakama yapışırda hesap sorar

1 yorum:

 

Avcılar evden eve nakliyat · Bağcılar evden eve nakliyat · Bahçelievler evden eve nakliyat ·Bakırköy evden eve nakliyat · Başakşehir evden eve nakliyat · Beşiktaş evden eve nakliyat ·Beylikdüzü evden eve nakliyat · Beyoğlu evden eve nakliyat · Büyükçekmece evden eve nakliyat· Çatalca evden eve nakliyat · Eyüp evden eve nakliyat · Esenler evden eve nakliyat · Fatih evden eve nakliyat · Güngören evden eve nakliyat · Kağıthane evden eve nakliyat ·Küçükçekmece evden eve nakliyat · Sarıyer evden eve nakliyat · Şişli evden eve nakliyat· Ataşehir evden eve nakliyat · Beykoz evden eve nakliyat Kartal evden eve nakliyat · Kadıköy evden eve nakliyat · Maltepe evden eve nakliyat · Pendik evden eve nakliyat · Tuzla evden eve nakliyat · Ümraniye evden eve nakliyat · Üsküdar evden eve nakliyat