13 Haziran 2009 Cumartesi

Yıldız Tilbe - Giden mi Sürgün [Klip] + Şarkı Sözleri



Yıldız Tilbe - Giden mi Sürgün Kalan mı [Klip]

Şarkı Sözleri:

Sen gidince soğuyor yatak gece uzuyor
Sensiz geçen geceler beni ihtiyar ediyor
Hani gitmesen diyorum,hani gitmesen diyorum

Adın yazılı bazı otel odalarında
Sürüyorlar sevdamızı ordan oraya
Kolay değil biliyorum
Böyle öksüz yaşamak
Ama en kötüsü gülüm
Onursuzca yaşamak

Senin her gidişinde sürgün oluyorum ben
En kötüsü aslında gitmeden sürgün olmak
İçimi acıtıyor böyle öksüz yaşamak
Hani gitmesen diyorum, hani gitmesen diyorum
Hani gitmesek diyorum, hani gitmesek diyorum...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Avcılar evden eve nakliyat · Bağcılar evden eve nakliyat · Bahçelievler evden eve nakliyat ·Bakırköy evden eve nakliyat · Başakşehir evden eve nakliyat · Beşiktaş evden eve nakliyat ·Beylikdüzü evden eve nakliyat · Beyoğlu evden eve nakliyat · Büyükçekmece evden eve nakliyat· Çatalca evden eve nakliyat · Eyüp evden eve nakliyat · Esenler evden eve nakliyat · Fatih evden eve nakliyat · Güngören evden eve nakliyat · Kağıthane evden eve nakliyat ·Küçükçekmece evden eve nakliyat · Sarıyer evden eve nakliyat · Şişli evden eve nakliyat· Ataşehir evden eve nakliyat · Beykoz evden eve nakliyat Kartal evden eve nakliyat · Kadıköy evden eve nakliyat · Maltepe evden eve nakliyat · Pendik evden eve nakliyat · Tuzla evden eve nakliyat · Ümraniye evden eve nakliyat · Üsküdar evden eve nakliyat