8 Haziran 2009 Pazartesi

Tarkan - Arada Bir [Orijinal Klip] + Şarkı Sözleri



Tarkan -Arda Bir [ Orijinal Klibi]

Şarkı Sözleri:

Kıyamam, ağlama
Karaları bağlama
Geçer bu da geçer
Umuduna darılma

ݝnsanız, arada bir
Dengemiz şaşabilir
Akıl başa dönünce
Yine sevgiye eğilir

Arada bi ben de
Kadere küsüyorum
Esip savurup
Mangalda kül bırakmıyorum

Arada bi bile bile
Aşkı üzüyorum
Yeniliyorum kendime
Kabul ediyorum

Yanıyorum dostlar
Şu sıralar efkarım var
ݝçimde mahzun şimdi
Hüzünlü, acılı şarkılar

Bir damlayım okyanusunda
Kum tanesiyim kıyında
Unutma ki bu gönül
Divanen aslında

ݝnsanız, arada bir
Dengemiz şaşabilir
Akıl başa dönünce
Yine sevgiye eğilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Avcılar evden eve nakliyat · Bağcılar evden eve nakliyat · Bahçelievler evden eve nakliyat ·Bakırköy evden eve nakliyat · Başakşehir evden eve nakliyat · Beşiktaş evden eve nakliyat ·Beylikdüzü evden eve nakliyat · Beyoğlu evden eve nakliyat · Büyükçekmece evden eve nakliyat· Çatalca evden eve nakliyat · Eyüp evden eve nakliyat · Esenler evden eve nakliyat · Fatih evden eve nakliyat · Güngören evden eve nakliyat · Kağıthane evden eve nakliyat ·Küçükçekmece evden eve nakliyat · Sarıyer evden eve nakliyat · Şişli evden eve nakliyat· Ataşehir evden eve nakliyat · Beykoz evden eve nakliyat Kartal evden eve nakliyat · Kadıköy evden eve nakliyat · Maltepe evden eve nakliyat · Pendik evden eve nakliyat · Tuzla evden eve nakliyat · Ümraniye evden eve nakliyat · Üsküdar evden eve nakliyat